Moje Vídeň/My Vienna/Mi Viena


Dobrý den stálý a nový čtenáři,
Vítejte u mého druhého článku, v tomto článku bych se s vámi rád podělil o moje zkušenosti s Vídní . Pro začátek bych chtěl říct, že ve Vídni máme známé, proto jsem nemusel hledat ubytování. Ještě než jsem poprvé zajel do Vídně tak mi můj otec ukázal něco na čem bylo napsáno ´´Mozart Haus  v překladu z němčiny to znamená něco jako ´´ Mozartovův Dům,, tak jsem už věděl za kým do Vídně jedu . Jakou dopravou jsme jeli? Eurolines. Z nádraží: ÚAN  Florenc. Autobus byl bez stevarda/stevardky .Jízda trvala 5 a půl hodiny.




                                      Muzeum W.A. Mozarta





                                                    Autobusy Eurolines


  Po příjezdu do cílové destinace asi ve 20:05 jsme šli k naším známým .Udělali jsme si ´´ příjezdový večer ,, a druhý den jsme asi ve 14 hodin vyrazily do centra, za jasným cílem : Muzeum W.A.M a do nějakých těch památek. V muzeu jsem si pustil audioprůvodce. Celý dům měl asi 4 patra. Na závěr jsme ´´turistovali,, a dorazili domů kde, jsme si pustili nějaký film na Netflixu a šli spát.
Druhý den jsme vyrazili na nádraží a do Prahy. Z Vídně jsem si odnesl krásné vzpomínky. Podobnou cestu jsem podnikl už třikrát ovšem se dvěma rozdíly: 1. rozdíl je, že podruhé jsem jel Regiojetem. Bylo to lepší: lepší komfort atmosféra a vše. A potřetí, což bylo okolo února 2020. Jsem šel Do Beethovenova muzea.


                                        Což byla spíš vila. Ovšem ještě lepší. Jako suvenýr jsem si
                                        odnesl hudební krabičku. Vídeň je krásná - Viena es  hermosa
                                       
                                            Těším se na další článek,
                                           Matias Peña Brito





                                 Hello, steady and new readers,                

                               reading time: 2 minutes

 
Welcome to my second article, in this article I would like to share my experience with Vienna. So to begin with, I would like to say that we have friends in Vienna, so I did not have to look for accommodation. Before I went to Vienna for the first time, my father showed me something that says' 'Haus Haus'' in German means something like ' 'Mozart's House, so I already knew who I was going to Vienna. What kind of transport did we drive? Eurolines.From the station: ÚAN Florenc. The bus was without a stewardess. The ride lasted 5 and a half hours.




                                    


                                                        Museum of W.A.Mozart                                



                                                   




  When we arrived at our destination at about 8:05 pm we went to our friends. We made an 'arrival evening', and the next day at about 2 pm we went to the center, for a clear destination: the W.A.M Museum and some of the sights. In the museum, I played an audio guide. The whole house had about 4 floors. In the end, we did not “travel,” and arrived home to watch a movie on Netflix and go to bed. The next day we went to the station and to Prague. From Vienna, I took away beautiful memories. I have taken a similar trip three times but with two differences: 1 difference is that the second time I went Regiojetem. It was better: a better comfortable atmosphere and everything. And the third time around February 2020. I went to the Beethoven Museum.

                                        Which was more like a villa. But even better. As a souvenir, I wish he took the music box. Vienna is beautiful - Viena es Hermosa

                                            I look forward to the next article
                                           Matias Peña Brito

                                        

    


 

Komentáře

  1. Dobrý den čtenáři pravděpodobně budu vydávat rozšiřený článek Moje Vídeň.Budu v něm říkat méňe o sobě a více o ... dozvíte se

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji všem za čtení mých blogů.Bez vás bych totiž nedosáhl 118 čtenářů.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Můj první blog/ Mi primer blog/My first blog

8 Tipů jak přežít karanténu a uzavřené hranice/8 Tips on how to survive quarantine and closed borders/8 consejos sobre cómo sobrevivir a la cuarentena y a las fronteras cerradas

Moving from blogging to the podcasting